20% descompte per als 10 primers matriculats Cicles Formatius

MATRÍCULA OBERTA 2018-19

ESCOLA MONTSERRAT NOU CENTRE AUTORITZAT PER IMPARTIR CICLES FORMATIUS

Durant el mes de juliol l’Escola Montserrat de Rubí va rebre la notificació de la publicació de l’autorització d’impartició dels cicles formatius que a continuació s’expliquen, tal com estava previst i es va notificar en el seu moment a tots els que vau mostrar interès per matricular-vos en els nostres cicles formatius.

Així doncs us fem arribar aquesta excel·lent notícia; volem compartir amb tots vosaltres aquesta alegria i il·lusió d’un projecte ferm i de qualitat. Per aquest motiu, us comuniquem que volem premiar la fidelitat de tots vosaltres que vau creure en el projecte i vau mostrar interès, o bé per sol·licitud d’informació o bé per matrícula, com és alguns dels casos que ja s’han formalitzat.

A partir del 3 de setembre l’Escola Montserrat de Rubí tindrà oberta la secretaria perquè pugueu formalitzar la matrícula, on els 10 primers que realitzeu els tràmits, rebreu un descompte del 20% de descompte en l’import de matriculació.

Agrair-vos novament la vostra confiança i esperem iniciar el curs 2018-19 ple d’èxits i experiències que converteixin la vostra aposta acadèmica en el vostre futur laboral.

Us fem recordatori dels aspectes més importants dels nostres cicles formatius.

Les finalitats dels Cicles Formatius són les següents:

• Possibilitar que tots l’alumnat puguin accedir als elements bàsics de la cultura en el marc d’un desenvolupament personal i emprenedor.
  • Ajudar a adquirir els conceptes, les habilitats, les actituds i els valors.
  • Consolidar l’orientació i la preparació de l’alumnat pel món laboral:
    • FP Dual (remunerat en empreses del sector),
    • FCT en empreses del sector,
    • Estades internacionals del programa Erasmus+

La metodologia didàctica que posem en pràctica en aquesta etapa està pensada per promoure un aprenentatge actiu i significatiu, tot fomentant:

• la comprensió dels continguts (els millors professionalsdel sector al teu servei)
  • la relació entre els diversos coneixements (itleaderprojectprograma d’excel·lència tecnològica)
  • la seva aplicació pràctica (cicles basats en aprenentatge vivenciali totalment transversals)

de tal manera que es garanteixi la consolidació dels sabers bàsics i fonamentals.

Entre les diverses maneres de treballar a l’aula podem destacar:

• el treball individuali en grup,
  • la pràctica en tallers, laboratoris, les millors instal·lacions al teu servei,
  • job Experience formatives per obtenir informació o prendre contacte amb realitats laborals i empresarials fora de l’escola (empreses del sector, fires, indústries, actes públics i privats, congressos, intercanvis,…),
  • diàlegs i debats sobre diversos temes, comentari crític de diferents recursos relacionats amb les àrees de coneixement, etc.
  • aplicació de les TIC en la metodologia de treball a l’aula: el millor software del mercat, les simulacions operatives i els recursos per escenaris reals laborals,… #itleaderproject,
  • espai Alumne: xarxa interna que permet intercanviar informació dels diferents mòduls o àrees entre els mateixos alumnes i entre alumnes i professors, i informació general entre l’escola (tutor escola) i l’empresa (tutor empresa).

La proposta de Cicles Formatius de grau mitjà i grau superior és la seguent:

• Màrqueting i publicitat (CFPS CMD0)

La competència general d’aquest títol consisteix en definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i en promocionar i fer publicitat dels productes i/o serveis en els mitjans i suports de comunicació adequats, elaborant els materials publi-promocionals necessaris.

• Farmàcia i parafarmàcia (CFPM SA20)

Assistir en la dispensació i elaboració de productes farmacèutics i afins, i realitzar la venda de productes parafarmacèutics, fomentant la promoció de la salut i executant tasques administratives i de control de magatzem, complint amb les especificacions de qualitat, seguretat i protecció ambiental.

• Ensenyaments esportius (Futbol)
  • Documentació i administració sanitària (CFPS SAD0)

La competència general d’aquest títol consisteix a definir i organitzar processos de tractament de la informació i documentació clínica, extraient i registrant dades, codificant-les i validant la informació, garantint el compliment de la normativa, així com intervenir en els processos d’atenció i gestió de pacients i de gestió administrativa en centres sanitaris.

No t’oblidis, amb els cicles de l’Escola Montserrat de Rubí, transforma el teu futur, construeix el teu present.