BORSA DE TREBALL

Amb la borsa de treball fomentem i simplifiquem la interacció entre empreses, estudiants, exestudiants i l’FP Escola Montserrat

Formem i proporcionem al mercat laboral, professionals qualificats

Amb una metodologia pràctica i orientada a les necessitats del mercat, preparem els nostres estudiants per a les demandes empresarials actuals.

A través d’una combinació equilibrada d’aprenentatge i experiència pràctica, els alumnes adquireixen les habilitats i la preparació que les empreses valoren.

Formulari de contacte

Si tens una vacant a la teva empresa que consideris adequada per a un graduat dels nostres cicles formatius, et convidem a publicar la teva oferta. Això permetrà que arribi automàticament als candidats amb el perfil adequat.

Si estàs interessat a establir un conveni de pràctiques amb algun dels estudiants dels nostres programes, també t’animem a donar d’alta la teva oferta. Els nostres coordinadors es faran càrrec de gestionar-la amb eficàcia.

Si ets un (ex) estudiant d’FP Escola Montserrat, és probable que ja estiguis registrat al nostre sistema. En aquest cas, rebràs notificacions sempre que es publiqui una nova oferta de treball o de pràctiques que pugui interessar-te.

Agraïm la teva col·laboració i esperem que aquesta plataforma sigui un recurs útil per connectar talents amb oportunitats professionals emocionants.

Programa XEE 3.0

El programa Xarxa Escola-Empresa 3.0 acompanya a l’alumne del món formatiu al laboral, sempre tutoritzat i assessorat per als nostres professionals altament qualificats i experimentats professionals.

L’FP Escola Montserrat forma els futurs professionals del mercat en l’excel·lència perquè desenvolupin les seves competències i habilitats, combinant el saber, amb el saber fer.

El programa va més enllà de formar estudiants amb un títol en finalitzar el cicle, la missió és crear el professional que avui en dia demanen les empreses, l’FP Escola Montserrat desenvolupa el projecte de FORMACformació per l’acció.

Mitjançant la signatura de convenis amb diferents empreses, la borsa de treball obre les portes als nostres alumnes perquè s’integrin en l’entorn sòciolaboral i puguin desenvolupar-se com professionals referents.

Per facilitar la seva ocupabilitat present i futura, la formació en modalitat DUAL, contractes en format beca i contractes de formació aprenentatge amb les empreses.

Xarxa Escola Empresa