Comencem el Cicle Formatiu de Documentació Sanitària

Dilluns 24 de setembre és un dia molt especial per l’Escola Nostra Senyora de Montserrat de Rubí, després de molts mesos treballant, avui iniciem el primer dia d’una nova etapa educativa dins de l’escola, amb els Cicles Formatius.

Documentació i Administració Sanitària, serà el primer cicle que durem a terme. Aquesta nova formació està, té l’objectiu de definir i organitzar processos de tractament de la informació i documentació clínica, extraient i registrant dades, codificant-les i validant la informació, garantint el compliment de la normativa, així com intervenir en els processos d’atenció i gestió pacients i gestió administrativa en centres sanitaris.

La Finalitat dels Cicles Formatius són:

• Possibilitar que tots l’alumnat puguin accedir als elements bàsics de la cultura en el marc d’un desenvolupament personal i emprenedor.
  • Ajudar a adquirir els conceptes, les habilitats, les actituds i els valors.
  • Consolidar l’orientació i la preparació de l’alumnat pel món laboral.
  • Desitgem molta sort als alumnes en el seu primer dia i que gaudeixin d’una experiència enriquidora.