Víctor Armenta entrevistat al saló de l’ensenyament 2019

Ús compartim l’entrevista que van fer a Víctor Armenta, professor del cicle grau superior de Documentació i Administració Sanitària.

Els estudis de Formació Professional em van permetre iniciar-me al món laboral del sector, a més de conèixer l’àmbit de la salut des d’una perspectiva molt transversal i així poder dibuixar el meu futur. Quan vaig acabar vaig continuar amb estudis universitaris mentre ho compaginava treballant com a tècnic en Documentació.

La salut a les teves mans

Després del CFGS de Documentació Sanitària vaig realitzar la Diplomatura en Fisioteràpia, ja que havia descobert que era el tipus de contacte amb el pacient que més m’agradava. En finalitzar aquests estudis, vaig continuar compaginant les tasques de documentació i treballant com a fisioterapeuta a diferents empreses. Després de 10 anys, formant-me i treballant com a documentalista clínic i fisioterapeuta, vaig haver d’escollir un únic camí per poder ser el Cap de Servei de Documentació Clínica de l’Hospital Esperit Sant.

Avui dia, després de dos màsters universitaris i molt esforç professional, sóc el Cap de Gestió de Registres Assistencials i Sistemes d’Informació i professor de cicle a l’Escola Montserrat de Rubí.

FP sense límits #somMontserrat
Setmana de la salut

Entrevista publicada a la revista del saló de l’Ensenyament