Matrícula preferencial CF Grau Superior

La setmana del 29 de maig al 5 de juny del 2019, comença el període de matriculació preferencial en els cicles formatius de l’escola Montserrat en grau superior. És important respectar aquest període de matriculació que comporta els següents avantatges:

1. Reservar la plaça del cicle en cas de més demanda que places oferides. L’escola acceptarà com a reserva de la mateixa, una paga i senyal de 60 € (no obligatori), en cas contrari, la matricula serà acceptada però no es podrà assegurar la reserva de la plaça.
2. Prioritat en les assignacions curriculars del format FP DUAL segons el cicle formatiu que es cursi. Les places d’FP DUAL són limitades i donen accés a la formació laboralremunerada en empresa.
3. Optar a les promocions i ofertes del Centenari (1919-2019) prèvia reunió amb direcció o administració. Cal escriure al correu futurs.estudiants@escolamontserrat.catsol·licitant entrevista. L’entrevista es podrà fer abans o després de la matriculació preferencial.

En el cas que ja hagis fet la prematrícula, et recordem que hauries de portar la documentació (fotografia, expedient acadèmic, IBAN, documents acreditatius,…), per finalitzar la matrícula oficial.

Aprofitem l’avinentesa per informar-vos que tots els cicles seran en FP DUAL, amb una gran xarxa empresa-escola de caràcter internacional, potenciant el futur dels nostres estudiants.

CFGS Màrqueting i publicitat