#EMSSalut19 Setmana de la Salut

Arriba el mes d’abril, un mes molt especial per tots nosaltres, amb moments entranyables i moltes celebracions. Per això us volem presentar la 1a edició de la Setmana de la Salut #EMSSalut19, que tindrà lloc a la vostra escola, l’escola Montserrat, dins el projecte #somMontserrat els dies 8, 9 i 10 d’abril.

La salut a les teves mans

Aquest projecte encapçalat pels nostres professionals titulats i col·legiats del sector sanitari que formen part del nostre Departament de Salut, tindrà com mestre de cerimonia el nostre Regidor de Salut, el Sr. Sergi Garcia, conjuntament amb el Director del centre el Sr. Lluís Laliga.

Es realitzaran conferències, xerrades i visites al llarg de tota la setmana, destacant la xerrada informativa que porta per títol: “La Salut a les teves Mans” dirigida a totes les families d’educació Infantil (P3 a P5) i oberta a les families amb fills/es de la mateixa edat, de la ciutat de Rubí, que estiguin interessats en coneixer l’opinió d’una experta del sector i de la salut dels infants i que tindrà lloc el dia 10 d’abril a les 17h30.

Aquesta xerrada tindrà com a ponent principal la Sra. Miriam Camara, infermera experta en infeccions d’edat infantil i socia de l’AICC, conjuntament amb la docent Sra. Pilar Casanova que han preparat acuradament tot allò que cal saber en aquestes edats i amb el suport de l’alumnat de CFGS Sanitari de l’escola.

Setmana de la salut