V Jornada FP de Rubí

Tot a punt per a la V Fira FP de Rubí.

Rubí Forma

Dins del canvi innovador i de Ciutat, que l’escola desenvolupa a través del seu pla estratègic de centre (2018-2028), un dels objectius és la recuperació i implementació dels Cicles Formatius de grau mitjà i superior. Cal recordar que l’escola Montserrat, històricament, era l’únic centre de la Ciutat que impartia cicles formatius i preparava a milers de ciutadans de Rubí i la comarca pel món laboral. Amb la mateixa filosofia i pensament l’escola està desenvolupant un entramat de cicles formatius molt potents, amb els millors professionals del sector, que de ben segur permetrà el renaixement d’aquell projecte que ja forma part del centenari del centre.

La salut a les teves mans

La fira s’organitzarà a la rambla del Ferrocarril (Rubí)

Així doncs, us convidem a visitar-nos a la V Jornada d’FP de Rubí que tindrà lloc el dimarts 26 de març de 9 h a 19 h a la rambla del Ferrocarril (Rubí). Una jornada que l’escola Montserrat col·labora amb les activitats de patinatge i robòtica de l’escola, demostrant la seva visió activa de l’educació, amb un estand informatiu, explicant el seu Nou Model Educatiu #somMontserrat i amb una Food Truck on podreu participar dels tallers culinaris, que reflecteix el canvi innovador i de vinculació amb la ciutat, en aquest cas amb l’empresa Campos Estela, SL.

Esperem que tots plegats gaudim d’una gran jornada educativa!

#somMontserrat
V Jornada FP Rubí