Projecte educatiu “Xarxa Escola-Empresa 3.0”

Dins el projecte educatiu de l’escola Mare de Déu de Montserrat en les seves etapes d’estudis post-obligatòries, es desenvolupen programes d’excel·lència educativa vinculats amb el sector laboral.

La xarxa Escola-Empresa 3.0 creix cada dia més i amb l’adhesió del Grupo CMI, el departament de salut de l’escola assoleix més potencial per desenvolupar projectes escolars i pedagògics que beneficiïn a les nostres famílies i al nostre alumnat.

L’escola Mare de Déu de Montserrat recupera l’essència dels anys 60 i activar programes acadèmics d’un alt grau d’inserció laboral dirigits als rubinencs i rubinenques, sent fidel al seu projecte educatiu “INNOVADOR I OBERT A LA CIUTAT“.

Xarxa Escola-Empresa 3 Escola Montserrat

Coneix el cas d’èxit d’una de les nostres alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior de Documentació i administració Sanitària (SAD0), del qual es podran beneficiar dins el programa d’FP DUAL tot l’alumnat que l’any vinent comença el 1r curs del CFGS, Noa Prada.

Agraïm a tots els professionals que han dedicat molts esforços a què el projecte sigui viable i una realitat.