Estratègies de Marketing a Sant Valentí

Amb l’arribada del Dia de Sant Valentí, nombroses marques han llançat campanyes publicitàries especials per a promocionar els seus productes i serveis en aquesta data tan assenyalada. Entre elles destaquem Telepizza, Dunkin Donuts i Dior, amb la seva pròpia estratègia de màrqueting per a atreure els consumidors.

Les Estratègies de Marketing a Sant Valentí busquen la conversió del target

Telepizza, la cadena de menjar ràpid especialitzat en pizzes, ha llançat una campanya publicitària sota el lema «torna la Telepizza més romàntica», centrada a promocionar la seva àmplia varietat de pizzes i la seva oferta especial per a Sant Valentí.

Amb anuncis en televisió, xarxes socials i el seu lloc web oficial, destaca la possibilitat de personalitzar les pizzes segons els gustos de cada persona i ofereix una promoció especial per a l’ocasió: dues pizzes al 50% i una capsa de bombons Magnum per només 2 €.

Marketing i Sant Valentí - Telepizza
marketing i Sant Valentí - Dunkin Donuts

D’altra banda, Dunkin Donuts, la cadena de cafeteries coneguda pels seus dònuts i cafès, ha llançat una campanya publicitària sota el lema «És sant Valentí és el teu rotllo».

Dunkin destaca la varietat de begudes i dolços que ofereix per a celebrar l’amor, com els seus dònuts decorats amb cors i un embalatge concorde o els seus cafès especials per a compartir en parella.

Finalment, Dior, la reconeguda marca de moda i bellesa, ha llançat una nova campanya per a Sant Valentí que busca celebrar l’amor en totes les seves formes.

La campanya anomenada «wake up for love» promociona els seus perfums i maquillatges per a regalar a aquesta persona especial, utilitzant imatges romàntiques i elegants per a connectar amb el seu públic objectiu.

En resum, les estratègies de Marketing a Sant Valentí de Telepizza, Dunkin Donuts i Dior han orientat les seves campanyes publicitàries especials amb l’objectiu de promocionar els seus productes i serveis en una data clau per al consum. Cadascuna d’elles ha utilitzat una estratègia de màrqueting diferent per a connectar amb el seu públic objectiu i destacar la seva oferta especial per a l’ocasió.

T’agradaria estar actualitzat com les empreses orienten les seves campanyes de màrqueting al seu target, coneix l’FP de Màrqueting i Publicitat de l’escola Montserrat.

Pau Coma
Màrqueting i Publicitat