Cas d’èxit programa FP DUAL, Noa Prada

“Quan els camins s’aplanen i l’horitzó és visible, els somnis i les il·lusions es configuren assolint els nostres objectius i construint el futur del nostre alumnat”

L’escola Mare de Déu de Montserrat amb 100 anys d’història reapareix a la ciutat amb la mateixa força que als anys 60, en aquella època era l’única escola que va tenir la missió i la visió de formar i ubicar en el sector laboral als nostres rubinencs i rubinenques.

En l’actualitat, amb més força que mai, l’escola Montserrat es posiciona en el territori del Vallès Occidental amb la mateixa filosofia i amb una metodologia única en el sector que permet que el nostre alumnat assoleixi un elevat grau d’excel·lència d’aprenentatge i d’inserció laboral. És llavors, quan l’FP DUAL assoleix un valor únic. És llavors, quan l’alumnat amb les experiències viscudes i el creixement personal es converteix en un cas d’èxit, per l’escola, per l’empresa i sobretot per l’alumna mateixa.

Obrim un nou període, únic en el territori, som formadors dels treballadors (alumnat) de les nostres empreses associades, vols format part de les nostres empreses, vols treballar en el sector sanitari, vols assolir tots els reptes, en breu període de temps?

Vine a conèixer el cas de la Noa PRADA Jacome i el teu repte de vida formarà part del nostre camí.